Vare 1 Til 12 Af 53 Varer

Særligebehov - sygdomsdiæter til hunde med særlige behov

Vetboxen.dk har et samarbejde med flere dyrlæger i Danmark fået mulighed for at sælge bla. Prescription Diet fra Hill's. Vetboxen.dk formidler derfor kun salget og du skal ALTID huske på det er MEGET vigtigt du altid har talt med din dyrlæge, før du køber Sygdomsdiæter til din hund eller kat som Prescription Diet, så du ikke kommer til at give dit kæledyr et forkert foder.

Hunde med særlige behov

Ja, som med mennesker og er det også med hunde. Det er nemlig ikke altid godt nok at man spiser sundt og godt, nogle hunde kan have særlige udfordringer og sygdom som stiller ekstra krav til det hundefoder man giver sin hund. Men heldigvis er der meget hjælp at hente og sammen med din dyrlæge kan du hurtigt finde den bedste sygdomsdiæt til lige din hund, som kan hjælpe den til et fortsat godt hundeliv.

Hunde kan lide af mange ting, på helt samme måde som os mennesker, de kan have alt fra overvægt til urinvejssten, allergier, mave/tarmproblemer eller som mange gør døje med led- og slidgigt. Men som sagt din dyrlæge kan også hjælpe dig og det betyder også at selvom din hund har nyreproblemer eller hjerteproblemer, så kan du hjælpe den via dens foder og det vil betyde meget for både dig og din hund.

Hos os finder du masser af sygdomsdiæter fra Hill’s Prescription, Royal Canin Vet eller Specific. Alle kvalitets mærker med speciale inden for sygdomsdiæter.

Det er dog vigtigt du altid snakker med din lokale dyrlæge eller en af de mange dyrlæger som er medlem af Vetboxen.dk – klik her for at finde nærmeste dyrlæge.

Kategorier

Filtrer